Verzending

Sommige pakketten vanuit binnen- en buitenland zijn helaas langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Meer informatie via deze link of volg uw pakket hier.
Verzendkosten
↓ Naar welke landen verzenden jullie?
Al onze producten worden verzonden naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Portugal. Woont u in een ander land of heeft u graag de producten naar een andere locatie verzonden? Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.
↓ Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De standaard verzendkost voor bestellingen geplaatst op Hondenhoek.com bedragen €3,95. U geniet van gratis verzending voor iedere bestelling boven €20,00.
Track & Trace
↓ Hoe volg ik mijn bestelling?
Bij het verzenden van uw bestelling sturen wij een e-mail naar u, hierin kunt u op de knop om uw bestelling online op te volgen klikken. Via TrackJePakje kunt u zo de geschatte aankomstdatum van uw bestelling terugvinden. Heeft u meerdere producten besteld? Dan bestaat de mogelijkheid dat u meerdere pakjes ontvangt.
↓ Mijn bestelling werd niet gevonden, wat nu?
Controleer goed of het bestelnummer en ingegeven e-mailadres overeenstemmen met uw bestelling, alleen dan kan de bestelling gevonden worden. Zijn de gegevens correct maar blijft u de foutmelding op uw scherm zien? Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.
↓ De bestelling werd verzonden maar ik heb nog niets ontvangen
Het spijt ons te lezen dat het niet gelukt is binnen de geschatte periode te leveren. In 97% van de gevallen is het wel gelukt (2019). Helaas zijn externe factoren verantwoordelijk voor deze vertraging. Omwille van deze factoren, kan de Hondenhoek geen terugbetalingen voorzien. Raadpleeg TrackUwPakje. Momenteel werken wij nauw samen met PostNL, DPD, DHL en PostNL België. Zij doen er alles aan zo snel mogelijk te leveren. Neem contact op met onze klantenservice, indien mogelijk zullen wij een onderzoek starten met de koerier waar uw pakket is.
Verzending van mijn bestelling
↓ Wie levert mijn bestelling?
Wij werken samen met Bpost voor België en PostNL voor Nederland. In sommige situaties worden zendingen ook geleverd door DHL of DPD.
↓ Waarom ontvang ik mijn bestelling in delen?
Indien u meerdere producten besteld, kan het zijn dat u verschillende leveringen krijgt. Niet alleen is dit een feest om uit te pakken, ook scheelt dit vaak in verzendtijd. Wij verzenden dan ook direct wat onze leveranciers op voorraad hebben, zo hoeft u niet onnodig te wachten.
↓ Wat is de verzendtijd op jullie hondenvoer?
Wanneer u uw bestelling met hondenvoer plaatst op werkdagen vóór 12:00u, zal het dezelfde dag nog worden verzonden. Wij verzenden het met DPD en zij zorgen er voor dat u het in 1-3 werkdagen in huis heeft!
Indien u een bestelling plaatst met hondenvoer en overige producten, ontvangt u dus verschillende zendingen. Op Nederlandse feestdagen en weekends worden bestellingen niet verwerkt.
↓ Wat is de verzendtijd op jullie overige producten?
Door steeds vernieuwende contracten variëren onze verzendtijden momenteel tussen 5 en 15 werkdagen. Dit is enkel een indicatie en kan door strengere grenscontroles en de huidige Coronamaatregelen wat vertraagd worden. Gelieve rekening te houden met 1 tot 2 werkdagen verwerktijd, hierna gaat de reguliere verzendtijd in. In weekend en feestdagen worden geen bestellingen verwerkt.
↓ Moet ik ook zo lang wachten bij mijn Seresto/Dewel-halsbanden?
Goed nieuws! Door nieuwe contracten zijn de Seresto en Dewel-halsbanden bij u thuis in ongeveer 5-7 werkdagen. Gelieve rekening te houden met 1 tot 2 werkdagen verwerktijd, hierna gaat de reguliere verzendtijd in. In weekend en feestdagen worden geen bestellingen verwerkt.
↓ Mijn bestelling is verzonden maar ik wil annuleren.
Helaas is dit niet meer mogelijk. U kunt het product altijd retourneren, zorg er wel altijd voor dat u het product in ontvangst te nemen bij levering. Wanneer u dit niet doet, kunnen wij geen retourovereenkomst en terugbetaling opstarten. Voor meer informatie neemt u contact met ons op.
↓ Ik moest douanekosten betalen bij ontvangst, hoe claim ik deze terug?
Douanekosten zijn altijd voor de koper. De Hondenhoek is hier niet verantwoordelijk voor te stellen. Deze kosten kunnen dus niet worden terug geclaimd. Slechts een klein percentage van al onze jaarlijkse bestellingen wordt onderworpen aan douanekosten, bekijk de website van de koeriers voor meer informatie.
Bestelling niet ontvangen
↓ Volgens TrackJePakje is mijn bestelling geleverd maar ik heb niets.
Wanneer het pakje in uw brievenbus past, kan het zijn dat de postbode dit daar heeft achtergelaten. Niets in uw brievenbus? Informeer bij uw buren of huisgenoten of zij uw pakje in ontvangst hebben genomen. Is uw pakje nog steeds zoek? Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Vraag niet gevonden?
Onze klantenservice staat graag klaar voor u.

Wij zijn vandaag beschikbaar van 09:00 uur tot 17:30 uur