Retouren

Sommige pakketten vanuit binnen- en buitenland zijn helaas langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Meer informatie via deze link of volg uw pakket hier.
Retour
↓ Ik ben toch niet tevreden met mijn aankoop, wat nu?
De meeste producten welke wij verkopen, zijn verbonden aan onze 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Enkel gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden. Neem contact met ons op via het contactformulier of schrijf een e-mail. Let wel: Terugbetalingen via voucher zijn direct te gebruiken, indien u een terugbetaling in contanten wenst zal deze worden teruggestort in 5-10 werkdagen. De Hondenhoek is enkel verantwoordelijk te stellen voor het vergoeden van productprijzen en zal geen kosten van producten vergoeden bij foutief gebruik van het product.
↓ Hoe stuur ik mijn producten retour?
Alle retouren dienen vooraf aangemeld te worden. Vanaf dit moment is de koper verantwoordlijk voor het pakket op een verantwoorde manier naar Hondenhoek.com te versturen. Momenteel bieden wij geen gratis retourprocedure.
↓ Wanneer mag ik mijn terugbetaling verwachten?
Wanneer er een retourovereenkomst is en de teruggestuurde producten ontvangen zijn, zal de terugbetaling direct worden verwerkt. Let wel: Terugbetalingen via voucher zijn direct te gebruiken, indien u een terugbetaling in contanten wenst zal deze worden teruggestort in 5-10 werkdagen. De Hondenhoek is enkel verantwoordelijk te stellen voor het vergoeden van productprijzen en zal geen kosten van producten vergoeden bij foutief gebruik van het product.
↓ Mag ik een bestelling aan de deur weigeren?
U bent uiteraard vrij de bestelling te weigeren bij levering, wij raden dit echter sterk af. Daar de bestelling dan een economisch verantwoorde retourproces gaat doorstaan kan het soms maanden duren voor het retourproces afgerond is, onze leverancier ons terugbetaald en wij u zo kunnen terugbetalen. Neem daarom altijd de bestelling aan en volg het retourproces.
Klachten
↓ Ik heb een klacht, wat nu?
Het spijt ons te lezen dat u een klacht heeft. Gelieve ons te contacteren via het contactformulier of e-mail. Vermeld altijd uw bestelnummer in uw bericht aan ons. Alleen zo kunnen wij u het beste helpen. Klantenservice is topprioriteit bij Hondenhoek.com, wij zullen er dan ook alles aan doen u tevreden te stellen en u een passende oplossing te bieden.
Controleer goed of het bestelnummer en ingegeven e-mailadres overeenstemmen met uw bestelling, alleen dan kan de bestelling gevonden worden. Zijn de gegevens correct maar blijft u de foutmelding op uw scherm zien? Neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Vraag niet gevonden?
Onze klantenservice staat graag klaar voor u.

Wij zijn vandaag beschikbaar van 09:00 uur tot 17:30 uur