Bestellingen

Corona Virus: Wegens drukte kan het een beetje langer duren voor u van ons een antwoord krijgt. Wij danken u voor uw geduld en begrip.
We kunnen begrijpen dat u een vraag heeft over het bestelproces op de Hondenhoek. Graag beantwoorden wij de meest gestelde vragen hier voor u. Staat uw vraag er alsnog niet tussen? Neem contact op met Team klantenservice via mail of contactformulier! 
Kan ik nog bestellen met de huidige Corona situatie?
Wij snappen dat u bezorgd bent over uw bestelling en de recente uitbraak van de COVID-19 virus. Vrees niet, wij houden u op de hoogte van het laatste nieuws. Voorlopig verwerkt de Hondenhoek nog alle bestellingen verwerken en heeft het Coronavirus weinig impact op uw bestelling. Lees meer over ons hier.
Is bestellen bij de Hondenhoek veilig?
Jazeker. De Hondenhoek is een geregistreerd bedrijf volgens Belgische normen. Daarnaast is onze website beveiligd middels een veilige SSL-verbinding. Zo weet u zeker dat uw gegevens veilig worden verwerkt.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen bij de Hondenhoek is makkelijker dan de deur openen, de auto in stappen of op de fiets gaan, naar een winkel gaan en vervolgens tussen de honderden of duizenden producten het juiste zoeken. Bij de Hondenhoek doet u het gewoon rustig vanuit de zetel, bed of wie weet wel vanaf het toilet. Scroll rustig door onze catalogus en vind de producten welke u zoekt. Voeg deze vervolgens aan uw winkelwagen toe en volg de eenvoudige verdere stappen.
Eenmaal dat u de nodige gegevens ingevuld heeft, volgt de betaling en dan is het zover... Uw bestelling is geplaatst! U ontvangt van ons een besteloverzicht per e-mail en van zodra de producten onderweg naar u zijn ontvangt u van ons een mail met een link om de bestelling te volgen! Zo gemakkelijk is het dus te bestellen bij de Hondenhoek.
Ik ontving geen besteloverzicht, help!
De Hondenhoek Klantenservice to your rescue. Het is nooit fijn te horen dat u geen besteloverzicht heeft ontvangen. Daar deze e-mail automatisch gegenereerd is, denken sommige mailboxen dat het spam is. Niet fijn, spam, maar uw besteloverzicht is dit zeker niet. Bekijk zeker even uw ongewenste e-mails of onze mail daar niet tussen gekomen is. Staat er niets? Wellicht is er een typfout tijdens het bestellen ontstaan, dan hangt de mail ergens in de lucht.
Wij raden u dan contact op te nemen met onze klantenservice, wij zullen dan een nieuwe bevestiging toesturen. 
Hoe stuur ik mijn bestelling naar een ander adres of persoon?
Wanneer u de bestelling graag op een ander adres wilt laten bezorgen, of als cadeau naar iemand wilt sturen, kunt u dit regelen nog voordat u betaald heeft! In het besteloverzicht heeft u de keuze om een ander afleveradres als factuuradres in te geven. Vul het adres van de ontvanger in bij het afleveradres en uw eigen adres bij factuuradres. Zo zal het aan de juiste geadresseerde gestuurd worden!
Vergeet niet uw eigen e-mailadres in te geven bij de bestelling, anders ontvangt de andere partij de bestelbevestiging!

Honden Winkel Online Hulp Bestellingen Puppy

Andere vraag?

De Hondenhoek Klantenservice helpt u graag verder. Wij staan 7 dagen per week klaar om u te antwoorden, dit via mail of via ons gemakkelijke contactformulier.  

Stel uw vraag Of stuur een e-mail

Wij zijn elke dag beschikbaar van 09:00 — 21:00 uur!