Hondenhoek in 2020: Coronavirus en U...

Geplaatst door Niek Uitenbos op

Laatste update: 15 Augustus 2020 | Welkom op de Hondenhoek. Vanaf 17 april 2020 is WOEF Boetiek bekend onder de nieuwe naam, Hondenhoek. Ook Hondenhoek volgt het nieuws van de lokale autoriteiten in verband met het COVID-19 virus op de voet. Momenteel doet  de Hondenhoek er alles aan u zo goed mogelijk te informeren over uw bestellingen op onze website.

Hondenhoek & Coronavirus

Wat doet Hondenhoek.com er aan om de verspreiding tegen te gaan? Momenteel werken al onze medewerkers vanuit huis. Hierdoor komen zij niet in contact met veel mensen tegelijk. Veilig en slim, daar houden wij van bij Hondenhoek.com! 

Daarnaast vinden onze wekelijkse en maandelijkse teammeatings niet meer fysiek plaats, maar gewoon online, met een webcam. Zo kunnen wij online presentaties delen en krijgen we een goed beeld over nieuwe producten en updates aan onze website. Wellicht niet zo leuk als met een kop koffie en een stuk taart of vers belegde sandwich, maar wel zo veilig in dezer tijden. 

Bestellingen & Coronavirus

Kan ik nog bestellen, nu het Coronavirus er is? Jazeker. Hondenhoek.com blijft geopend met heel ons assortiment aan producten voor hond én baasje. Het is immers bewezen dat het virus het niet zal overleven op pakket en/of product! Veilig voor ons, veilig voor u! Aangezien het grootste deel van de wereld momenteel thuis zit, is online winkelen een stuk aantrekkelijker. De combinatie van de Coronamaatregelen zoals 1,5 meter afstand houden en minder mensen op de werkvloer, samen met het exploderend aantal online bestellingen, kan er wel toe leiden dat de bestellingen vertraagd raken in de reis naar uw voordeur. Wij vragen dan ook hier rekening mee te houden.

Sinds medio juni zijn wij overgestapt van leverancier en halen meer van onze producten uit een lokaal (Europese Unie) warenhuis. 

Wat moet ik doen om mijn pakketje snel te krijgen? Wij vragen om niets anders dan uw geduld in dezer moeilijke tijden. Doordat er minder mensen aanwezig zijn in zowel het warenhuis, op vliegvelden, douanekantoren, sorteercentra etc. kunnen wij er niet voor zorgen dat uw pakketje met urgentie bezorgd wordt. In de Coronatijden kan het gebeuren dat uw pakketje langer onderweg is, maar vrees niet, het zal uw voordeur bereiken. Met wat extra geduld - en liefde uiteraard.

De levering duurt mij te lang, ik wil mijn geld terug! Het spijt ons te lezen dat uw pakketje niet tijdig is geleverd. Echter worden momenteel meer dan 70% van de pakketjes wereldwijd niet tijdig geleverd daar er enorm veel pakketjes te verwerken zijn. Wanneer u een onderzoek wenst waar uw pakketje is, neemt u het best contact met onze klantenservice op. Wij zullen een update opvragen bij de leverende partij, hetzij PostNL, bpost, PostNL België, DPD of DHL. Pas wanneer dit onderzoek beëindigd is, kunnen wij u het antwoord geven. In vele gevallen is het pakketje nog onderweg. Meer informatie op onze Klantenservice pagina's.

Klantenservice & Coronavirus

Ik heb reeds een mail aan de klantenservice gestuurd, maar krijg geen antwoord! Onze excuses hiervoor. Helaas zijn er vertragingen op het beantwoorden van onze klantenmails, dit doordat er dagelijks enorm veel vragen per mail komen. Heeft u een vraag over de leverdatum van uw pakketje? Bekijk eerst deze pagina. Deze informatie is de laatste informatie waar wij over beschikken. Is uw pakketje er niet een week na de laatste datum, neem dan contact met ons op. Dan kijken wij graag voor u mee. Zo geeft u onze klantenservice extra ruimte en tijd uw vraag tijdig te beantwoorden.

De klantenservice heeft mij antwoord beloofd over de status van mijn pakketje maar dat is nu wel erg lang geleden... Wat nu? Graag vragen wij u om wat extra geduld. Wanneer wij de status van uw pakketje opvragen, doen wij dit bij de partij welke dit komt leveren, hetzij PostNL, bpost, PostNL België, DPD of DHL. Doordat ook zij enorm veel aanvragen krijgen en het nou eenmaal wat tijd in beslag neemt, zit er ook een vertraging op het antwoord dat zij ons kunnen geven. Namens de leverende partij en onze klantenservice danken wij u voor dat kleine beetje extra geduld. 

Vragen over uw bestelling?

Heeft u alsnog vragen over uw bestelling? Neem contact op via onze Klantenservice pagina's. Hier kunt u overigens ook de meest gestelde vragen terugvinden, wellicht staat uw vraag hier ook tussen.

Actuele cijfers - vrijdag 15 mei 2020:

    • Vertraging Nederlandse zendingen: Gemiddelde vertraging
    • Vertraging Belgische zendingen: Extreme vertraging
    • Gemiddelde verzendtijd Nederland: 10-30 werkdagen
    • Gemiddelde verzendtijd België: 10-35 werkdagen

Actuele cijfers - maandag 15 juni 2020:

    • Vertraging Nederlandse zendingen: Gemiddelde vertraging
    • Vertraging Belgische zendingen: Bovengemiddelde vertraging
    • Gemiddelde verzendtijd Nederland: 7-20 werkdagen
    • Gemiddelde verzendtijd België: 10-30 werkdagen

Actuele cijfers - woensdag 15 juli 2020:

    • Vertraging Nederlandse zendingen: Vrijwel normale omstandigheden
    • Vertraging Belgische zendingen: Lichte vertraging
    • Gemiddelde verzendtijd Nederland: 5-20 werkdagen
    • Gemiddelde verzendtijd België: 10-25 werkdagen

Actuele cijfers - zaterdag 15 augustus 2020:

    • Vertraging Nederlandse zendingen: Vertraging mogelijk
    • Vertraging Belgische zendingen: Vertraging mogelijk
    • Gemiddelde verzendtijd Nederland:  10-22 werkdagen
    • Gemiddelde verzendtijd België:  10-29 werkdagen

     



        Deel dit bericht



        ← Ouder bericht Nieuwer bericht →

        Wij zijn elke werkdag beschikbaar van 07:00 — 21:00 uur!